Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Stort misstag

Publicerad 2011-04-02 18:42:09 i Allmänt,

Jag tänkte jag skulle ha en bild till detta inlägg, men jag har inte tagit några bilder efter den jag tog i morse så jag gick in på google. Jag bildgooglade ordet snor. Om ni känner mig väl och vet att jag lider av snorfobi som gör att jag kräks varje gång jag är förkyld och börjar hulka bara jag tänker på snorkråkor så kanske ni fattar vilket idiotisk idé det var... Det blir ingen bild... Fy farao vad äckliga bilder.

Nico har fortfarande ingen feber men han är rejält snorig. Nässprayen var slut i affären så ingen sådan har vi heller, men vi har höjt upp huvudänden på sängen så får vi se hur det går. Just nu är han trött men vill inte sova... och när han somnar så vaknar han ledsen efter en stund då han snorat ner hela ansiktet... Stackars liten. Han har dock sovit ganska mycket idag, och har fått i sig mat.. även om han nu på kvällen inte ville äta sin gröt utan fick äta mellismat istället.

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2011-04-02 21:52:53

hoppas han kryar på sej snabbt <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela