Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Snörvel

Publicerad 2011-04-05 07:40:16 i Allmänt,

Hampus är typ frisk nu, Nico är på bättringsvägen och sov tydligen ganska bra i natt... men nu är det min tur att bli sjuk. Snörvlig, trött och ont i hela kroppen. Finns då så himla mycket jag vill få gjort idag.
Först behöver jag dock komma ut ur huset lite så skall ta med Nico en snabbis till Stenungsund och köpa lite bodys till honom och kolla lite på rean.

Just nu susar Nico runt i sin gåstol och utforskar hur det funkar med de där sakerna man inte får göra. Han åker fram till Hampus dator och tar tag i sladden. Jag tittar strängt på honom och säger: Nej, släpp den. Han tittar undrande tillbaka och släpper den. Nån minut senare sträcker han försiktigt fram handen mot sladden samtidigt som han tittar på mig. Neej, säger jag bestämt och han släpper.

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2011-04-05 12:53:48

vi vet hur ni har det! snörvel

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela