Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Plus och minus

Publicerad 2011-04-21 16:42:22 i Allmänt,

Dagens plus:

Var så himla trevligt att ha Agneta på besök
Nico är på gott humör större delen av tiden
Fått massor av pussar av Nico (de har annars uteblivit lite det sista)
Hampus jobbar inte idag
Har köpt massa godis
Det är sol

Dagens minus:

Nico vägrar fortfarande sova
Fick ett dumt brev *
Jag är inte rik



* Fick brev från Göteborgs Kvinnoklinik med en räkning för uteblivet besök samt en ny tid. Saken är bara den att jag avbokade den tiden för ca två månader sedan och sa att jag hade flyttat och därför skulle kontakta en klinik närmare istället. Så har alltså avbokat och vill inte alls ha en ny tid. Nu går det inte att nå dem för de har påskstängt och jag är pissed.

Men jag har fått massa Nicopussar, och det gör hela världen bra :)

Kommentarer

Postat av: Ulrica

Publicerad 2011-04-21 22:14:46

Så roligt att ni har haft trevligt besök!!!



Tur det finns pussar ;-) då orkar man lite till. Hopas han sover bättre i natt.



Glad påsk på er!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela