Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Natti natt

Publicerad 2011-04-06 20:43:18 i Allmänt,

Nico hade några glada timmar i slutet av kvällen. Mest för att både jag och Hampus var på samma ställe och att vi lekte mycket aktivt med honom. Då är han nöjd. Om man har honom i knät, sitter med honom på golvet, sjunger för honom och leker flygplan. Men är inte en bra idé när han nyss ätit... fick Hampus erfara :)

Somna tog dock lång tid trots att han var så trött, så trött. Han har blivit väldigt orolig och vill inte att man lämnar rummet. Efter att ha kämpat mer än en timme så somnade han slutligen efter att ha fått lite ersättning och jag satt och sjöng bredvid sängen. Lilla plutten.





Mina underbara älsklingar. Och Nico är så nöjd när han får sitta med sin pappa. När Nico lär sig gå tror jag Hampus kommer ha en liten skugga efter sig jämt :)

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-04-06 23:07:31

Så himla fina bilder på far och son, tänk dig Nico med skägg då har du en Hampus;)) Fina pojkar båda två:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela