Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Morgon igen då

Publicerad 2011-04-07 10:06:16 i Allmänt,

Förr när man gick upp trött och risig på morgonen så kändes det i alla fall lättare av att man alltid möttes av ett solskensleende inne hos Nico som var på ett strålande humör hela morgonen. Nu är morgonen en av hans mest griniga stunder. Är oftast bättre efter hans morgonlur vilket får mig att ana att han på grund av att han sover dåligt på nätterna fortfarande är trött när han vill upp på morgonen. Join the club baby, säger jag då.

Idag måste jag ta tag i saker. Viktiga saker. Papper och skit. Kan inte bara vänta på att han skall lugna sig för det lär aldrig ske. Nu är dessutom sötebrödsdagarna över för i natt börjar Hampus jobba så jag har Nicoansvaret dygnet runt.

Just nu vet jag inte om min medicin fungerar så bra heller. Nu har jag ju fått sova varje natt men känner mig ändå trött hela dagarna. Vill vara pigg och få saker gjort.

Oj vilket kul blogg inlägg detta blev. Sorry, för seg för att prestera något mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela