Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Lugnt och skönt

Publicerad 2011-04-04 13:16:15 i Nytt på bebisfronten,

Nu har vi haft en riktigt skön stund här hemma. Först på morgonen var Nico lite gnällig tills han fick race runt i gåstolen som jag nämnde innan. Men runt 10.30 somnade han och sov jättegott tills 12. Tror att han verkligen behövde få sovit för efter det har han varit på ett strålande humör.


han fick lunch när han vaknade. Ellas kitchen kycklinggryta var ingen favorit dock, och jag håller med honom. Tror de hade något curryliknande i och jag avskyr curry. Eftersom jag har som regel att han inte måste äta saker som jag själv tycker smakar skit så bytte jag till nudlar/grönsaker/skinka som är has favorit och då åt han.

Jobbigt nog krånglar magen igen nu trots Laktulos och katrinplommon så nu har han flera gånger krystat så tårarna rinner utan att något kommer ut. Lilla plutten att ha ont i magen plus förkylning. Hoppas verkligen han mår bättre snart.


Glad nyvaken kille väntar på lunch

Nu har han i nästan en timme ålat runt på golvet och roat sig själv alldeles tyst, för ovanlighetens skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela