Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Köpa mera

Publicerad 2011-04-07 11:46:01 i Stuff,

Ingen kan väl ha missat min besatthet av Lindex barnkläder... Nu såg kan på deras hemsida nya grejer som kommer in som jag vill ha. Bland annat den här:

och den här:

Kanske borde jag dock lägga lite pengar på kläder till mig själv också. Så Nico slipper ha en mamma som ser ut som en fet lodis hela tiden... för det gör jag för det mesta numera. Usch. Jag är ett vrak. Borde verkligen, verkligen börja träna. Funderar på att ta Nico i vagnen och småspringa en tur sedan... så om jag inte skrivit något inlägg ikväll så har jag kollapsat någonstans ute i skogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela