Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Inte så spännande kanske

Publicerad 2011-04-23 21:01:03 i Allmänt,

Detta är kanske inte så spännande att läsa kanske men då jag är diktator i min lilla bloggbubbla så skriver jag det ändå.. bara för att jag vill...
För att ni skall få en inblick i vad jag har att göra de närmaste dagarna (vilket jag använder som ursäkt för att använda bloggen som min egen kom-ihåg-lista) tänker jag skriva ner detta... punkt för punkt. För att göra det hela ännu mer ointressant för er kanske jag avslutar det hela med en liten lista över saker jag måste köpa.

Att göra:
* Sätta ihop Nicos bokhylla
* Sätta upp Nicos vägghylla
* Hänga upp Nicos förvaringsgrej i taket
* Få alla saker dit de ska

* Sätta upp jackhängare i hallen nere
* Tillverka, måla/betsa tre vägghyllor och sätta upp dem
* Se till att allt hamnar där det ska även där

* Sätta upp tavlor etc.
* Sätta upp spegel
* Rensa i alla garderober och få bort allt onödigt
* Sortera om i köksskåpen

Ja det var en liten del av allt det som skall göras.

Att köpa:
Sele till barnvagn
Parasoll till barnvagn

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela