Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Hemma igen

Publicerad 2011-04-05 15:33:39 i Nytt på bebisfronten,


Nico igår kväll

Vi kom oss iväg till Stenungsund där jag handlade på Lindex. Mötte även min mormor och morfar samt min moster på torget.
Det blev en skjorta till mig själv, två kortärmade bodys till Nico och Bamse-jackan jag suktat efter till Nico :)

Efter vi handlat tog vi oss en fika. Jag åt en bakad potatis och till den fick man (förutom den vanliga röran och allt annat) en liten bit vattenmelon. Det tyckte Nico var mumsigt :)
Sedan åkte vi till mamma och pappa där meningen var att jag skulle hälsa på, men då Nico hade somnat i bilen och jag inte ville väcka honom så blev det bara att jag pratade med dem en stund på deras parkering innan jag åkte hem.

Sedan vi kom hem har Nico inte varit sådär superkul att ha att göra med. Han tränar på att krypa vilket skapar en enorm frustration så han ligger mest på golvet och vrålar. Trött är han också men han vill inte sova, som vanligt.
Jag mår mindre bra och vill bara sova... skulle kunna somna rakt av just nu.... men nej... att vara sjuk är inte alls lika avslappnat nu när man har barn.


Tada! En Nico på alla fyra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela