Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Hata Bonniers

Publicerad 2011-04-26 15:48:34 i Allmänt,

Bonniers... allt de är inblandade i kan man vara säker på är jävelskap.

För ett tag sedan ringde en kärring och frågade om jag ville prenumerera på ett visst antal nr av ViFöräldrar till billig penning. Tjat, tjat, tjat. Jag sa att ok, om det inte var några problem att avsluta prenumerationen lätt efter det att de där billiga numren var slut.
Inga problem, sa kärringen, man meddelas om förlängning och då kan man lätt gå in på deras hemsida... bla bla bla.
Jag var en idiot och sa ja, mitt stolpskott.

Nu får jag hem en räkning på fortsatt prenumeration, går in på deras hemsida och säger upp det hela men meddelas om att jag måste betala räkningen ändå. Varför undrar ni kanske, för det gjorde jag. Jo, ser ni, de meddelade inte om den gamla prenumerationens utgång förrän EFTER de skickat fyra dyra nummer till mig (och jag har väl inte tänkt på att hålla räkningen på dem).

Jag hatar Bonniers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela