Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Här sitter jag och gör ingenting

Publicerad 2011-04-26 15:43:36 i Allmänt,

Idag var en sådan dag då jag hade planer på att göra massor av saker. Men har inte gjort mer än att städa i köket.
Mormor och morfar kom nämligen på besök och då kom jag helt av mig och hittade aldrig tillbaka till utgångsläget.

Var dock trevligt med besök. Skämdes dock lite över att vissa områden utanför huset påminner om ett skrotupplag/soptipp. Utanför garaget står en hel hög saker som skall köras till tippen (ett projekt som kräver en hel del planering då jag ej vågar köra med släp) och på bakre altanen står massa påsar och säckar med skräp som vi skall elda upp. Men men... det var ju i alla fall fint i köket.

Nico hade en glad förmiddag, omän högljudd, men en ganska klängig eftermiddag. Han har en sådan dag då han vill att man skall sitta klistrad brevid honom eller ha honom i knät hela tiden för annars bryter han ihop. Inte gnäll utan tårar. Nu sover han en stund i alla fall så jag passar på att... ja, göra det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela