Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Han kände vibbarna

Publicerad 2011-04-06 10:27:16 i Allmänt,

Jag vet inte om min son kände av i luften att hans mamma var på väg att upplösas i atomer för nu har har han varit lite lugnare en liten stund *ta i trä*. Man hör hans ilskna små vrål ibland men sedan går det långa stunder emellan då han relativt tyst leker för sig själv eller gör stillsamma små trevliga ljud. Hans nya grej är att ligga och rabbla saker som abbla abbla abbla abbla eller webble webble webble.

Katten hjälpte mig förresten lite. Nico låg på golvet innan och började stämma upp i en vrålharang som fick mig att tänka att nu brister ett blodkärl i min hjärna snart... Då rusar Tesslan dit och slickar honom i ansiktet och rullar sig framför honom så han blir skitglad istället. Tack Tesslan! Inte bara jag som är trött på hans oljud tydligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela