Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Filip och Fredrik

Publicerad 2011-04-13 07:44:48 i Allmänt,

Jag älskar Filip Hammar och Fredrik Wikingsson. Allt de gör blir liksom bra och roligt. Mest tyckte jag om Boston Teaparty, men deras nya Nittileaks var väldigt kul det med.

I det första avsnittet höll jag på att skratta ihjäl mig åt programledaren som får raseriutbrott innan sändning. Helt underbart.

Jag var även helt ställd av insikten att E-Type och Reinfeldt är ungefär lika gamla. En ser lite yngre ut än den andre skulle man kunna säga. En har dessutom vädigt mycket hår, medan den andre har mycket lite sådant.

En annan mycket underhållande fakta som man fick veta i programmet var att Siwert Öholm 1990 stämde en tidning för att den påstod att han var fulare än Burt Raynolds... haha... men Siwert lille.... självinsikt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela