Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Den lilla simulanten?

Publicerad 2011-04-03 22:00:56 i Allmänt,

Idag skulle vi ju egentligen åkt på bio och vi skulle dessutom ha grattat min mamma på sin födelsedag i efterskott. Men eftersom Nico mådde så dåligt ville vi inte dra ut honom så mina föräldrar kom hit en stund istället. Medan de var här var dock Nico på strålande humör och superpigg, så han verkade knappt sjuk alls. Var nästan pinsamt. Som om vi hittat på att han var sjuk. Började nästan fundera på om man kan simulera en förkylning... hehe.. nej jag skämtar ju såklart. Jag är inte en galning som tror att min bebis fejkar en förkylning, men lite dum kände man sig.

Knappt hade de lämnat huset förrän han mådde sämre igen dessutom. Han var riktigt ledsen och gnällig på kvällen. Nu har han dock sovit bra några timmar. Hoppas verkligen han mår bättre snart för tycker så synd om honom.

Fick målat klart det sista idag dock så imorgon kan vi börja möblera i källaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela