Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Välkommen hit

Publicerad 2010-10-04 07:47:26 i Allmänt,

Nu har min blogg alltså flyttat hit. Om du brukar läsa bloggen kan du hoppa över det här inlägget egentligen då jag bara tänkte vara lite artig och presentera mig.

Om man skulle sammanfatta mig med ett ord skulle i nuläget ordet nybliven passa ganska bra. Nybliven mamma, nybliven fru, ganska nybliven husägare. Kattmatte och socionom har jag dock varit ett bra tag.

Jag har också två underbara föräldrar och världens bästa lillebror.

Tycker om att skriva, måla och pyssla men för närvarande består tillvaron mest om att ta hand om lilla Nico, världens sötaste baby :)

Om man skulle vilja läsa vad jag skrivit innan finns min tidigare blogg HÄR


Jag och min älskling <3

Ur inlägget Kärlek på gamla bloggen:
Fortfarande så vill jag bara hålla om honom hårt, hårt varje gång jag ser honom och jag fylls av värme hela jag. Varje gång drabbas jag av en svindlande förundran..."Tänk att just jag skulle träffa någon som honom...". Frustrerad försöker jag finna ord för hur mycket jag älskar honom, hur tacksam jag är och hur speciell han är - men det finns inga sådana ord. Jag kan bara hoppas att han vet.


Lilla Nico <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela