Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Två, egentligen ointressanta, saker jag glömt skriva

Publicerad 2010-10-13 07:35:57 i Allmänt,

Ointressant sak 1.

I måndags när jag var i Stenungund och spankulerar längs gatan ser jag någon jag tycker mig känna igen och inser strax därefter att det är den där Nemo från Tylösand-serien som skrivits så mycket om. Har bara sett en del av ett avsnitt för att kolla vad tjafset handlar om efter att ha sett Debatt som diskuterade serien.
En helt ointressant serie om ett gäng människor som festar hårt och har mycket sex i Tylösand, så att se Nemo var ingen stor upplevelse direkt, men överraskande. Kan tänka mig att en del fjortisar var glada.

Ointressant sak 2 - men lite kul.

Igår när jag var, igen, var i Stenungsund skulle jag köpa snus i videobutiken... och fick visa leg! Haha. Någon tänkte med andra ord att jag eventuellt kunde vara under 18 år! Det tyckte jag var kul... och gjorde mig faktiskt lite glad med tanke på att jag känner mig rätt sliten och typ har åldrats tio år de senaste månaderna :) Tjejen i butiken har nog aldrig sett någon slita fram sitt leg så glatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela