Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Nattlampa

Publicerad 2010-10-05 13:56:15 i Stuff,

Har tittat lite på nätet vad det finns för nattkampor att köpa. Om jag inte hittar någon jag gillar på torget imorgon så blir det kanske att jag beställer en istället. Fanns en hel del söta.

En nattlampa i form av ett gosigt litet lamm. Milt rosa ljus.

Barbapapa är ju alltid söt.

Eller en söt elefant.


Detta är dock helt klart favoriten, och jag vet att Hampus hade älskat den också. En söt sovande liten sköldpadda som lyser upp riktiga stjärnbilder i taket. Man får även med info så att man kan berätta för sitt barn om stjärnbilderna. Finns att beställa på abcleksaker.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela