Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Lost and found

Publicerad 2010-10-12 19:31:16 i Kärleken,

Lustigt att saker man förlorat kan hittas på de mest oväntade ställen.

När Hampus frågade om jag ville förlova mig med honom för lite mer än ett år sedan fick jag en temporär ring som han hade tillverkat själv genom att tvinna olika typer av metalltråd. Det var väldigt romantiskt att veta att han suttit i sin verkstad i hallen, i lägenheten där vi bodde då, och tillverkat den i smyg åt mig så jag var otroligt ledsen då jag tappade den. Letade överallt men den var bara borta.

Igår bytte min bror bil och när han tömde den gamla fann han min ring längs inne i bagaget på bilen. Ingen aning om hur den hamnade där, men blev så himla glad över att ha den tillbaka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela