Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Jag lyckades! :)

Publicerad 2010-10-05 15:20:48 i Nytt på bebisfronten,

Efter många försök lyckades jag nu äntligen fånga Nicos leende på bild. Inte de bästa bilderna kanske då de blev lite suddiga. Försök själv ta kort samtidigt som du försöker ha ögonkontakt med en bebis, killa på bebisens mage och göra blubbblubbblubb-ljud :). Ibland undrar jag om bebisar egentligen skrattar lite av medlidande när de ser våra patetiska försök att få dem att le :)





Och om någon säger att han inte riktigt ler så slåss jag :) Dessutom log han ju mer när jag inte lyckades få med det på bild såklart... han är ingen linslus lilla Nico... han betraktar alltid kameran med bister misstänksamhet oavsett hur glad han var sekunden innan den kom fram.

Lika svårt var det att få en bild på sprattelgubbens små giraffötter.

Kommentarer

Postat av: Mamma!

Publicerad 2010-10-05 17:25:35

Guud så go och lurig han ser ut:) längtar efter att få pussa honom i morgon;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela