Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Snor

Publicerad 2010-11-19 14:31:57 i Att inte vara en milf,

Nu är det fan snor både högt och lågt. Bara rinner ur näsan i en strid ström. Nyser som fan också, och tydligen har man inte gjort sina knipövningar ordentligt för kommer lite kiss varje gång..haha. Ja, det skall ni veta blivande mammor att det är inte bara små bebisar som kissar ner sig... det gör nyblivna mammor också..haha.

Nej urk vad jag mår kasst, och är väl ett mirakel om inte lillen blir smittad av detta. Kanske kommer får inviga snorsugen... hur nu det skall gå.. med tanke på att jag oftast kräks om jag ser snor..haha. Tanken att suga snor ur någons näsa (även om man inte får det i munnen) är inget som tilltalar mig.

Edit: och nu fick jag mens men har inga bindor hemma. Halleluja typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela