Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Räddning

Publicerad 2010-11-29 16:15:47 i Allmänt,

Idag har vi haft lite fullt upp.

Vi har varit och storhandlat (oj vad vi handlade) och jag har kört bil i snö, i normal hastighet och inte varit rädd. Stolt över mig själv. Kände mig som... Kenny Bräck, eller vad han heter (tur att han inte är död för det hade väl blivit jordbävning av den enorma vändningen där nere om han hörde sig själv jämföras med den lilla kärringförare jag är..haha).

Lämnade av Hampus i Stenungsund där han skulle bli hämtad av en vän för att åka och hämta de katter som tillhörde den vän som så tragiskt gick bort. Hans två katter han varit ensamma i lägenheten och vi skall ta hand om dem tills vi hittar nytt hem på något sätt till dem. De var oerhört älskade så om någon som läser detta vill ge två fina katter ett nytt hem så hör av er.

Nu har jag packat upp all mat och väntar på att Hampus skall komma hem. Bredvid mig har jag en vansinnig baby som vill att all fokus skall vara på honom. Men söt e han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela