Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Massa nytt

Publicerad 2010-11-08 21:51:34 i Shoppat,

Idag har det hänt saker minsann.

Åkte in till Stenungsund för att lämna vinterdäck på lagning och köpa pyjamas till lillen, vilket jag också gjorde.
Stannades av en försäljare som ville kränga telefonabbonemang och som det nu var så hade mitt just gått ut och jag skulle ändå förlänga. Då visade det sig att jag kunde få en IPhone 4 på köpet, gött :).
Funderar på att skaffa ett sådant här skin till den sen:

Sedan följde jag med mamma och pappa när de skulle kolla på ny bil. Där fann jag en Renault Scenic från 05 som vi hade råd att ta på avbetalning med vår gamla bil som handpenning. Toppen :) Skall bara ombesikta den gamla först, så nästa vecka eller så så har vi nog ny bil :)



Några saker som känns bra i alla fall.... en del annat som behövs lösas, men det skall vi inte tänka på nu.

Nico var så snäll och go hela dagen. Han äter dock mer sällan nu. Innan åt han ju mycket mer än han skulle enligt normen, nu ligger han nog mer normalt. Får ha lite koll på att det inte blir för lite bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela