Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Jag och mina obefintliga magmuskler

Publicerad 2010-11-13 10:11:04 i Att inte vara en milf,

En av tjejerna från forumet lade ut en bild med tips om en rolig lek med bebisen. Det var typ det man kallar för "leka flygplan". Man ligger på rygg med böjda ben och så lägger man bebisen på magen på ens underben så att bebisens huvud tittar fram över ens knän... sedan kan man lyfta sina ben så att underbenen blir parallella med golvet och bebisen "flyger".

Det tycker nog Nico om tänkte jag och bestämde mig för att ge det ett försök. Nico tyckte mycket riktigt om det... men hej hopp vad jag inte har en enda magmuskel kvar, och inga ryggmuskler heller för den delen. Kunde typ inte lyfta benen mer än någon centimeter, och det i några sekunder. Bara att ligga med böjda men kändes ansträngande.

Stackars Nico fick leka en annan lek han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela