Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Intet nytt

Publicerad 2010-11-20 11:28:41 i Allmänt,

Finns inte mycket nytt att förtälja. Försöker orka med att ta hand om plutten samtidigt som jag tycker synd om mig själv och tänker att ingen någonsin nog varit lika förkyld som jag är nu (ungefär så man tänker varje gång man blir förkyld).

Nico har lite lite feber, men verkar inte sjuk i övrigt. Han har varit på ganska gott humör nu på morgonen. Det vill säga han är glad så länge man har energi nog att aktivera honom. Han vill minsann inte sitta i babysittern och glo. Han vill ligga på mage en stund, sedan på rygg, sedan vill han ligga någon annanstans, sedan sitta på rumpan och försöka balansera med min hjälp, och såklart stå lite också. Då är han nöjd.

Fördelen med att han vill aktiveras mycket fysiskt nu är att han blir trött så nu har jag kunnat lägga honom i sängen igen och han somnade. Har jag tur sover han ett tag så jag hinner sova jag med.

Nedräkning pågår. Om ca fem timmar kanske älsklingen är hemma.

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2010-11-20 11:41:30

haha ja, lite over the top kan ag tycka. det var ju inte så att han satt på scenkanten och skjöt heroin. men dom får det att låta så hehe...



krya på dej!

Postat av: sofia

Publicerad 2010-11-20 15:41:31

barbapappakläderna är från hm! åhlens har åxå barbapapa men dom är dyrare. randiga byxor och tjocktröjjan är lindex):

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela