Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Vår dag

Publicerad 2010-12-09 20:40:03 i Allmänt,

Idag på morgonen hade vi familjebus i sängen tills dess att vi skulle åka. Kändes lite tungt att köra Hampus till bussen. Saknar honom så vansinnigt när han är borta.

Sedan for jag och Nico till mamma och pappa där han satt i barnstol som en stor pojke (mamma får skicka bilder på det sen som jag kan lägga ut) och åt blomkålsmos. Pappa passade Nico medan jag och mamma handlade sen också. Fick med mig nytt skötbord hem och en del julpynt. Hoppas kunna göra riktigt fint hemma tills Hampus kommer hem.

Hade egentligen velat åka till Göksäter imorgon, men tycker det är jobbigt att åka ensam med Nico så får se hur det blir.

Nu surar jag för att jag inte kommer in på min mail...vilket jag måste får skall betala saker och uppgifterna finns där. Morr. Nico ligger och snarkar bredvid mig. Han får  dispens och får sova hos mig när Hampus är borta. Förkastligt rutinmässigt men oh så mysigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela