Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Vad läser jag för bloggar?

Publicerad 2010-12-17 09:38:20 i Allmänt,

Ja åh det har ni säkert suttit och funderat på sena nätter... erkänna nu :)

Tänkte i vilket fall som helst dela med mig av vilka bloggar jag läser dagligen och uppskattar. Sånna där skitbloggar som jag ibland läser bara för att jag är nyfiken på vilken idioti de nu sysslar med och så... de skriver jag inte med.

Sofias blogg - såklart :) Sofia är lilla Kerstins mamma, och hon är en sådär gött smågalen person som jag :)

Mitt liv som Madlen - en humoristisk mammablogg skriven av någon som svär mycket :)

Dart - den hysteriske fadern - efter tips från Sofia. En asrolig pappablogg :)

Från barn och dårar - en kul blogg där man kan läsa underbara barncitat bland annat :)

Nu när du finns - en blogg som var bättre på den tiden då den hette Innan du fanns, men läser den av gammal vana

Egoinas blogg - en riktigt kul blogg om ingenting alls typ

Katrin Zytomierskas blogg - tycker ofta hon är dum i huvudet, men läser ändå...

Sedan läser jag en hel massa andra bloggar då och då. Bloggarna som skrivs av de andra i mammagruppen t.ex. men nu orkar jag inte lista fler för min dator vill göra uppdateringar och frågar mig en gång var tredje minut om den får starta om sig själv... vilket stressar mig.

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2010-12-17 09:47:07

ah, ja pappabloggen r riktigt rolig haha. ska nog med göra en sånhär lista idag :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela