Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

U can´t win

Publicerad 2010-12-19 20:23:54 i Nytt på bebisfronten,

Idag tänkte vi att vi gjort allt rätt. Haft struktur på hans sovstunder. Han fick inte sova för länge och inte för nära nattning. Han fick sin gröt mitt på dagen och inte på kvällen.

Vi la honom för natten och han somnade som en liten ängel.

Och vaknade en timme senare helt vansinnig och hysterisk. Inget hjälper. Han vill inte upp heller för han är trött. Han vill ingenting. Han ligger och sliter som en tokig i sin kudde och vrålar. Vi är så clueless... vad vill han liksom?

Så här ser han ut när han surar.



Det är ingenting mot hur arg han ser ut nu.

Och vi som skulle se Shrek och mysa......

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2010-12-19 21:46:04

Hejsan Emma!

Har följt din blogg ett tag nu och du är verkligen en bra bloggare och gör det alltid så roligt att läsa..



Jag har själv en liten son som snart är 6 månader och tänkte höra med dig om du har någon "nattlampa" tänd för Nico?

Om du har det så prova en gång att inte ha den tänd.. Ett tips bara :)

Keep up the good work ;)



Kram Frida

Postat av: sofia

Publicerad 2010-12-19 22:42:11

jag försöker tänka vad jag själv skulle gjort om jag varit i din sitts, men kommer inte på alls hur jag skulle tackla det. dra täcker över huvudet å sätta in öronproppar? hehe nej.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela