Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Tradera är grymt

Publicerad 2010-12-07 12:28:57 i Allmänt,

Jag kom ju för ett tag sedan fram till att jag inte är superförtjust i att köpa kläder på Tradera. Men en sak som Tradera är toppen till är att köpa leksaker!

Har precis köpt en lekställning som lillen skall få i "julklapp"... frågan är väl om jag kommer kunna hålla mig tills dess med att låta honom testa den :) Håller även på att buda på en annan slags lekställning och ett "minipiano". Jag tror Nico kommer älska minipianot då de är tre stora tangenter som gör ljud och dessutom blinkar stora stjärnor i olika färger när man trycker på dem... och är det något han älskar så är det ju ljud och ljus.

Skall försöka hitta armbandsskallror till honom dock för han blir så arg när han tappar sina skallror :)

Just nu är han ganska glad och blir han sur så sjunger jag muminsången för honom (fast texten är kanske inte helt rätt) så blir han glad:

Vem svänger på svansen
i barfotadansen
Jo Mooomin

Vem busar och skrattar
med små hattifnattar
Jo Mooomin

(Man måste ha det finlandssvenska uttalet på Mumin för annars tycker han inte lika mycket om den..hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela