Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Så satans trött

Publicerad 2010-12-02 06:21:54 i Allmänt,

La mig ganska tidigt igår eftersom resten av familjen sov. Dock har Nico velat äta mer än vanligt i natt och mitt i natten kom dessutom en av Robbans katter lös i huset så vi fick fånga in den... vilket gjorde att det blev svårt att somna om med en gång.

Märkte bara att Tesslan rusade runt lite mer än vanligt, men är hon började småmorra blev jag fundersam. Då såg jag bara två stora ögon stirra från soffan. Katten är så svart att han liksom bara smälter in bland skuggorna och försvinner. Var inte det lättaste att fånga honom dock, och han hann riva ner lite saker, men inget gick sönder.

Nu väntar jag på att Nico skall somna om så jag kan sova lite till. Har inte mycket ork kvar i kroppen. Måste dock fixa en del idag och ut och köra...så håll tummarna för att det där omskrivna ovädret från Tyskland håller sig borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela