Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Nicos små framsteg

Publicerad 2010-12-19 17:14:59 i Nytt på bebisfronten,

Idag har Nico insett att han kan sträcka ut tungan medvetet, så nu sträcker han ut sin lilla lilla tunga nästan så fort man ser på honom och blir jätteglad när man skrattar åt honom :)

Har bytt till risgröt nu också som han äter lika glatt som allt annat. Försöker också få in lite rutiner och inte låta honom sova allt för mycket på dagen i hopp om att bryta denna vanan han fått med att vakna massor av gånger på natten och vilja äta.

I alla fall har han varit väldigt glad idag och det har varit mycket bus.



Själv har jag skottat uppfarten och åkt och handlat, vilket var LÄSKIGT! Bilen gled hit och dit och varje bil man mötte gled hit och dit. Man bara väntade på att fara i diket. Och när jag skulle tanka hade tanklocket fryst fast så fick stå med en nyckel och peta bort is för att få upp det.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-19 17:22:02

Guuud vad jag är pussenödig nu:)) Har ju inte kunnat träffa plutten på ett tag nu ju. Men nu är jag såpass bra från förkylningen så nu kanske jag vågar:))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela