Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Mobbing

Publicerad 2010-12-17 09:54:27 i Kommentarssvar,

Nu mobbar Sofia mig lite här i kommentarerna om antispinn och antisladd... haha... så vi säger så här... "funktionen-som-försöker-förhindra-att-jag-flyger-av-vägen-och-som-gör-sin-existens-påmind-genom-blinkande-varningstriangel-på-instrumentpanelen-när-det-är-halt". Så! Nöjd nu Sofia!? Va?!! Va??!! :D..haha

(bara för att klargöra... Sofia vet att jag skämtar, men någon annan som läser kanske tänker "ojsan, hon verkar ju bli galet ilsk den här människan"... men nej... jag skoja ju bara... fattade ni väl... tsss)

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2010-12-17 13:51:07

hehehe älskar när den blinkar känner mej skitsäker då, gasar te' lite extra ;) hehe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela