Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Liten och rädd

Publicerad 2010-12-04 21:36:38 i Nytt på bebisfronten,

Nico har börjat vara rädd och orolig i nya situationer nu. När det är mycket människor blir han tyst och bara blänger för att efter en stund bli ledsen. Kan vara att han är extra trött då han varit sjuk också.

Var på inflyttningsfika i min brors nybyggda hus idag. Han har det verkligen superfint! Nico tyckte nog att det var påfrestande dock och efter att vi kom hem var han kinkig och det var riktigt svårt att få honom att somna. Han har vaknat flera gånger och varit hysteriskt ledsen och vill att man skall hålla honom i handen. Lilla plutten.

Fick hämtat julpynt hos mamma också, så imorgon skall det förhoppningsvis kunna pyntas lite. Hon hade fått tag på lila julgranskulor och glitter som jag ville hänga i mina fönster. Blir ingen julgran i år. Nico är för liten för att uppskatta det så kan vänta tills nästa år, för med tanke på mina galna katter kan det inte bli annat än katastrof :)


Plutten äter


Jag har snus inne och hållning som en hösäck, men resten av familjen är fina :)

Kommentarer

Postat av: Mamma!

Publicerad 2010-12-04 22:19:29

Du é fin, snusen syns inte så mycket och någon hösäck är du absolut inte:))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela