Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Lite skryt

Publicerad 2010-12-20 14:10:57 i Nytt på bebisfronten,

Nu måste jag faktiskt ta och skryta lite. Nico är så himla duktig när det kommer till att äta riktig mat. Sked efter sked med gröt eller vad man nu ger honom och han bara mumsar i sig och sväljer. Han sölar inte ens direkt mycket utan får bara lite bredvid munnen som man kan torka bort senare. Inget på kläder eller så.

Så, nu har jag skrutit klart. :)

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2010-12-20 14:40:04

haha nico låter som min hund bamse, inget matknursel där inte han skulle äta om jag så la sågspån i matskålen haha!



boken verkar bra! ska läsa å dela med mej :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela