Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Inte mycket bloggande idag

Publicerad 2010-12-12 11:46:50 i Allmänt,

Idag hinns inte med mycket bloggande då jag måste få klart allt hemma innan Hampus kommer hem... och hittills idag har Nico förhindrat mig från att göra så himla mycket... Har dock hunnit med en del, och har varit i affären också.
En sak får man säga att även om lillen är ganska krävande hemma så är han oftast en ängel att ha med i affären. Han sitter nästan alltid tyst och tittar både i bilen och i affären... så länge det rör sig... han gillar inte att vara stilla för länge (så kan vara jobbigt om man åker färjan).

Att sova bredvid honom visade sig vara livsfarligt dock. I natt vaknade jag av att han helt plöstligt petar in ett finger med en vass liten nagel i ögat på mig. Gjorde SVIIINONT! och jag trodde fasen jag blivit blind. Har fortfarande värk i ögat.

Dags att fortsätta här......

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela