Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

I can´t help myself

Publicerad 2010-12-19 09:23:03 i Självcentrerat,

Ser jag en lista av något slag, ja då bara måste jag fylla i den... det är bara så... kommer alltid att vara.

1. Hur gammal är du om fem år? 35
2. Vem var den sista du träffade? Hampus
3. Hur lång är du? 163 cm på ett ungefär
4. Vilken var den senaste film du sett? Changeling
5. Vem ringde du senast? Min lillebror

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Det var ganska långt och rörde ankomsttid och usb-minne och skickades till min bror
7. Vad är dagens planer? Slappa, skotta, pappersarbete, planera
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vem det är och vad jag vill, men ofta är jag en sms:are
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Lyckligt gifta
10. När såg du senast din mamma? Pratar med henne varje dag, men var nog i alla fall nån vecka sedan vi sågs... men dagarna liksom flyter ihop så osäker.

11. Vilken ögonfärg har du? Mellanbruna med en svart kant runt
12. När vaknade du idag? Vilken av gånerna? 5 först, sedan 7.
13. Har du någon gång hittat en katt? Det har jag nog ja.
14. Vilken är din favoritplats? Hemma, eller på Tjörn.
15. Vilken plats föredrar du minst? Hmmm... sjukhuset...vilket som helst.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
I ett nybyggt timmerhus?
17. Vad skrämde dig som barn? Det mesta...
18. Vem fick dig att skratta senast? Var nog Hampus eller lillebror
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Räknas det att Hampus har mängder av dem? Jag har nog en...
20. Har du stationär eller bärbar dator? Både och, men den stationära är gammal och dålig och används ej.

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Beror på temperaturen
22. Hur många kuddar har du i sängen? Jag har 3-4, Hampus har 3-4... vi gillar kuddar
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Har inte de flesta det nån gång?
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor, mina fötter är alltid kalla

26. Är du social?
På ett sätt ja, på ett sätt nej. Jag pratar jävligt mycket....
27. Vilken är din favoritglass? Spirello tror jag den heter nu
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Lite allt möjligt, men spara en hel del
29. Tycker du om kinamat? Ja, sådär...
30. Tycker du om kaffe? Nope

31. Vad dricker du till frukost?
Vatten
32. Sover du på någon särskild sida? Ja, närmast dörren
33. Kan du spela poker? Ja lite grann
34. Tycker du om att mysa? Såklart!
35. Är du en beroendemänniska? Jepp... snusar som en idiot

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ja det har jag för mig att jag gör
37. Vill du ha barn? Har ju redan ett perfekt litet monster <3
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, och en gång i tiden italienska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja flera gånger faktiskt
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Just nu, saker till Nico
42. Äger du dyra smycken? Nej inte direkt
43. Har du någon gång testat narkotika? Inga tunga saker, men har ju fått morfin många gånger
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En snus…
45. Vem är den roligaste människan du känner? Hmm.. kanske min bror

46. Välj ett ärr på din kropp?
Vet inte om jag har några direkt
47. Vad har du för ringsignal? En låt som Hampus band gjort
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Typ två eller så
49. Flirtar du mycket? Inte nu, men förr
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I Henån, när jag gifte mig

51. Kan du byta olja på bilen?
Kanske, om jag går in för det :P
52. Har du fått fortkörningsböter? Hehe..nej.. jag kör försiktigt jag
53. Vilken var den senaste bok du läste? Vem har tid att läsa? Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann, tror jag.

54. Läser du dagstidningen? Nej jag läser nyheter på nätet
55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Lite barntidningar om Vi Föräldrar och sånt
56. Dansar du i bilen? Nej då koncentrerar jag mig :)
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Mix Megapol eller P1 - det är de jag lyssnar på i bilen
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Adresser till julkorten
59. När var du i kyrkan senast? En begravning för 5 år sen tror jag.
60. Vad har du på dig? En klänning och en morgonrock

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela