Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Ensamhet kan vara läskigt

Publicerad 2010-12-06 12:04:33 i Nytt på bebisfronten,

Jag tyckte att Nico verkade trött och borde sova en stund så jag gick och la honom i sin säng. Han började genast protestera men jag var tvungen att gå på toa så jag tänkte att han kunde ligga kvar och gnälla av sig lite.

Efter snabb visit på toan kom jag tillbaka och han hade då spottat ut sin napp och bara låg där och tittade allvarsamt på mig under tystnad. Länge, länge bara låg han så och betraktade mig utan ett ljud, tills han slutligen putade ut underläppen och försiktigt viskade fram: Boo?

Vem kan motstå något sådant? Han fick komma upp och titta på när jag julpyntade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela