Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Dag 12 av 30 - I min handväska

Publicerad 2010-12-07 11:09:16 i Självcentrerat,

Jag bjussar inte på en bild av min handväska för den är så trasig... den är svart kan jag meddela...av typ ihopflätade trådar...så, använd er fantasi nu :)

I väskan finns...hehe:

Ett par arbetshandskar som jag har på mig när jag kör bil :)

En liten orange tygbok med björn på till Nico

En kom-ihåg-lapp med frågor till BVC (till besök för typ nån månad sedan..haha)

Pappas arbetsschema (som gick ut i juni 2010)

Rabattkupong Libero

Presentkort på Bosättningen (affär i Stenungsund)

2 st läppglans

1 par solglasögon

Plånbok (skall inte gå in på allt den innehåller)

1 snusdosa (tom)

1 penna

1 mp3-spelare

1 trasig nyckelring utan nycklar

Kvitto från Hemköp (från 2/12)

...och då rensade jag nyss väskan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela